Vad söker du?

white decorative stripes white decorative stripes

Fatta affärsbeslut på samma data

Fatta affärsbeslut på samma data

Identifiera samband och analysera

För bättre beslut

Framgångsrika organisationer blir mer konkurrenskraftiga genom att kombinera data från en mängd datakällor med erfarenheter och kunskap. De förvandlar data till en strategisk tillgång och använder fakta och insikter för att fatta bättre beslut, öka effektiviteten, minska risker och möjliggöra bättre kundrelationer.

Anslut flera datakällor

Grunden för en datadriven organisation är pålitliga data från olika källor. När man kan lita på sin data utan några begränsande reservationer kan man sätta full fart framåt utan att tveka. Så ser det inte alltid ut.  I många organisationer lagras data i olika kalkylblad, i lokala databaser och i molnbaserade databaser. Det gör det nästan omöjligt att säkerställa att alla i organisationen baserar affärsbeslut på samma data.

Paketerad tjänst

Content Analytics 360° är tillgängligt som en paketerad tjänst med en definierad omfattning och service level agreement (SLA). Tjänsten är baserad på SAP Analytics och IBM Watson Technology. Detta omfattande paket innehåller lösningar för business intelligence, prediktiv analys och beslutshantering, performance management och risk.

Content Analytics 360°

Planering, budgetering och prediktiv analys

Oavsett om det handlar om ekonomisk planering, försäljning eller marknadsföring, innebär Content Analytics 360 ° att man kan fatta faktabaserade beslut. Lösningen samlar alla affärsanalyser, applikationer för ekonomisk planering och datavisualisering i en tjänst. Content Analytics 360 ° hjälper er i den kontinuerliga analys- och schemaläggningscykeln och gör att man  kan effektivisera arbetsflöden i organisationen.

En samarbetsplattform

Content Analytics 360 ° ger medarbetare en gemensam plattform för samarbete i analys- och planeringsprocessen. De kan koppla strategiska, finansiella och operativa planer som alla är baserade på en och samma version av sanningen. Maskininlärning och inbyggd artificiell intelligens ger insikt och kritisk information.

Lösningen gör det möjligt för anställda att använda schemaläggning, prediktiv analys, visualisering och beslutsstöd för att mäta prestanda, analysera trender, jämföra scenarier och göra realtidsprognoser. I en och samma lösning kan användare analysera både det förflutna och det nuvarande när de planerar för framtiden, istället för att behöva koppla samman data från olika applikationer.

Oavsett om företagets data lagras i kalkylark, lokala system, databaser i molnet eller en kombination av alla tre, kommer du enkelt att kunna samla in, utvärdera, kombinera och analysera data. Genom att samla in data från flera olika källor i realtid och visuellt analysera informationen får du en total bild av ditt företag och en väsentlig grund för planering och beslutsfattande.

Varför Content Analytics 360°?
  • Planering, budgetering och prediktiv analys – allt i en produkt
  • Mobilappen ger dig tillgång till din realtidsanalys, när som helst och var som helst
  • Säker datadelning och kontroll
  • Dynamiska KPI: er och instrumentpaneler som kan filtreras och modifieras för olika vyer och data
  • ”What if” planeringsscenarier
  • Lätt att komma igång och lätt att använda
Lösningen inkluderar
  • Tillgång till lösningen via PC, surfplatta eller mobiltelefon
  • Uppgraderingar
  • Infrastruktur och säkerhetskopiering
  • Support
  • Låg kostnad, en månadsavgift för förutsägbarhet och kontroll
  • Skalbar; konfigurerar efter dina behov när ditt företags behov förändras
quote

Kom igång redan idag!

Kontakta oss för att prata om hur ni kan komma igång. Vi ser fram emot att för av dig och berätta mer.

Contact
quote